Sunday, August 28, 2016

Voor 1 persoon ter lezen

Heb ik kruiste je geest of u kiest voor dat ik niet bestond? Ik denk dat der ervoor kiest om me te vergeten. Ik kan begrijpen waarom, want in je geest ik u onrecht aangedaan. Ja, ik was onrecht aangedaan openlijk over ons te schrijven en uw identiteit verklaard, maar je me pijn zo slecht totdat ik de pijn kon gevoeld in mijn hart. Ik lieg niet of overdrijven. Mijn hersenen kon niet algeheel hoe je zo wreed, beteken, hard en koud voor mij zou kunnen zijn. In die tijdallee wat ik kon bedenken was om u zo veel als je me pijn kwetsen.
Daarnaast was ik super gekwetst door uw zinloze en ongefundeerde beschuldiging. Ik kon het niet geloven zou je denken van mij als een slecht persoon! Ben ik echt zo iemand in je geest en ogen? Wat moet ik halen uit hek publiceren van onze privéberichten? NIKS!!!
Tot op heden heb ik kon nog steeds niet begrijpen hoe je me kon beschuldigd van het plegen van zo'n lelijke en kwaadaardige daad. Ik was kwetsen zo diep dat alles wat ik wilde doen was om je de beschuldiging je hoofd geslingerd me spijt. En ik deed het de enige manier waarop ik weet hoe.......dat was openlijk over ons te schrijven. Ik wilde ook om te laten zien heb ik geen angst en ik niet nodig om iets te anoniem doen.
Maar goed, ik weet dat je me nu haten. En ik weet dat je me nooit vergeven voor het schrijven over ons in mijn blog. Ik weet ook dat je me zult vergeten 1 dag. Of misschien heb je al. Misschien heb je een hekel aan me zo diep dat je mijn hele bestaan in je geest en onze verbinding hebben gewist.
Hert doet er nier meer toe omdat beide van ons nooit in staat zal zijn om ongedaan te maken wat we hebben gedaan met elkaar en we zullen niet in staat zijn om opnieuw te kijken naar elkaar in hetzelfde licht.
Ik ben triest dat we moesten manier deelnemen aan zo'n lelijke manier. Ik wou dat we konden het differently had behandeld. Maar goed, ik leerde een les uit deze ervaring met u. Nooit vertrouwen woorden en niet verwachten dat iedereen hetzelfde hart hebben als me. Ek nooit iemand vertrouwen blindelings vond ik deed met jou.
Aan het einde van de dag dat je alleen de zorg over jezelf en het opslaan van je kont op mijn kosten. Je me teleurgesteld en brak mijn hart aan stukken. En je hebt niet eens het gevoel slecht of berouw voor de manier waarop je me behandeld. Je beloofd je zou me nooit pijn doen, maar je did! 
Ik ben een mens net als jij dus wat je gaf het recht om te spelen met mijn gevoelens. Je bent een egoïstisch man! Tot hei einde je nog wilde mij gebruiken. U heeft niet schelen als ik was emotioneel ok. Je maakte me het gevoel dat de wereld grootste idioot voor je te houden van u!! 
Anyway, ik haat u niet en ik heb u ook vergeven. Maar ik heb nog steeds moment dat ik nog steeds het gevoel alsof uitgehaald naar je openlijk. Je bent me een oprechte verontschuldiging, maar ik weet dat je nooit zal verontschuldigen voor mij.
Waarom heb je moest behandelen me de manier waarop je deed? Waarom hebt u zich gedragen als een lul? Je was een eikel en een lul! Periode! Stoppen me het dragen van een masker.
Tot slot, ik weet niet waarom ik dit bericht schreef. Maar ik ben heel zeker dat je zal lezen. 

No comments:

Post a Comment